Thursday, November 11, 2010

okey, lama tak tules-tules blog, tak apa, tules apa yang ada dalam kepala, sekarang dah view kat facebook saya punye blog, pastu bajet semua orang akan baca lah! haha, tak pa, kepada yang baru baca belog neh, tekan follow sekali tao!haha,
sekarang macam bengong tak tao nak buat apa duduk sorang-sorang, macam nak mati sebab kutu orang panggel mati kutu, huhu, duduk bersila dalam blik sebab tak tao nak pergi mana, lagi satu sebab tak da kawan, aduh! sunyi nya, baru aku tao macam mana rasanya sunyi bila sorang-sorang, teringat waktu sekolah dulu ada seorang budak sekelas sorang-sorang je takda kawan, sedey wo! huh, kalau lah aku boleh putar balik masa, aku nak duduk sebelah dia kawan dengan dia,
okey,sekarang dah mula satu starting baru, macam mana ak nak create sekarang itulah yang akan jadi end dia nant, kena plan daripada mula, life is a plan, bak kata bigbos, kalo awak tak plan masa depan awak, sapa nak tentukan awak jadi apa? sekarang, ak nak jadi motivated macam abah yang tak pernah nak rasa down sebab terlalu motivated!haha!, tipulah kalo boleh up ja tak down-down, nant tiba masa nak down, ko dah tak boleh handle, padan muka aku, maksudnya kena pandai-pandai adapt lah!
rindu kat kawan-kawan sangat-sangat, rasa macam nak nangis ja bila sorang-sorang, hampa mesti tao aku macam mana, mana boleh duduk sorang-sorang tak cakap apa dalam bilik, mesti kena cakap sembang-sembang minum milo!huhu, naseb lah boleh call kawan-kawan, eim kol sampai 2 jam cakap, tak sedar, ak sayang eim!, mu kol jugak,, sedey sangat, rasa macam nak orang kpog sekarang jugak!huh
bila kena tinggal kekasih mesti rasa sedey kan? haish, jangan salah paham, aku tak break, tapi ak ditinggalkan oleh kekasih sorang-sorang di tempat yang jaoh, kalo jaoh kat rumah tuh laen lah! boleh handle lagi ada mak abah adek2, sekarang sorang pon takda, rasa macam sedey nak nanges dua tiga hari tak berhenti, bila kena tinggal macam neh, semua serba tak kena, semua benda nak marah, nak merajok sebab mengada kan, sebab macam nak perhatian "sampai hati buat tak tahu,dah la tnggal i sorang2"..bb mintak maaf hby,=(
end,

No comments:

Post a Comment