Saturday, November 20, 2010

kadang kadang sepatutnya kita diam jangan kata kata apa apa, jangan nak ter over acted macam nak belagak you boleh handle semua, bila kita dah buat perkara yang sepatutnya kita tak buat, kita kena terima macam mana effect dia untuk kita, jadi kita kena jadi lebih matang, untuk pikir, aku yang carik pasal, kalau aku tak buat perkara itu, den perkara ini tak akan berlaku, kena pandai sedar diri itu memang salah kita, tapi bagi sesetengah orang nak mengaku salah tuh memang susah sebab sama ada, dia memang stil rasa dia tak salah lagi, ataupon dia diam sebab malu untuk mengaku salah, salah silap mistake semua orang akan buat, walaupon sekecik bacteria macam dalam perot!, so, at least bila orang buat salah ataupun kita sendiri yang salah, cuba perbaiki keadaan, jangan nak burukkan keadaan, okey, cuba jadi positive jangan pikir bukan-bukan dan just keep quite!, sapa yang salah sapa yang betol takada sapa yang boleh judge melaenkan orang tuh sendiri yang rasa, aku mintak maap kalo rasa aku yang salah tapi aku tak burukkan keadaan nie, and aku just nak rasa macam mana bahagia jangan ada apa apa masaalah lagi yang boleh burukkan keadaan, jangan nak stalk stalk aku, boleh?

No comments:

Post a Comment