Monday, February 7, 2011

hai!
patient leads to happiness, sabar, sikit sikit lama lama jadi bukit,
okey, saya kena pergi ke pulau yang kurang population for 1 year! bayangkan macam mana, ak cuba untuk pikir positive boleh mandi pantai sepantai pantainya, tiap tiap hari boleh rendam, lama lama jadi hitam, adoi,
mcam mana nak survive, memang semua di bagi di support, masalahnya dr., saye takot nak tidor sorang sorang, seram! adoi,
tapi tapa dr., saya cuba sebab saya suka;
1; field work, tak payah nak duduk lab sepanjang hari, berebut rebut shaker sebab takot nant bacteria saya mati,
2; try something new, biar lah kalau tak jadi, saya dah pernah buat kan, serius baru macam try bawak kereta mak, ketar lutut nak mampos!
3; naek kapal macam cruise! haha, dr., please jangan bawak saya naek kapal bot yang goyang goyang, nant dr yang susah, saya mabok serius macam nafas terakhir,

dear hby;
this is for real, saya takot takda COVERAGE!! macam mana hubungan kita, internet pon tada, saya tak boleh bayangkan saya naek gila, menari kabhi kushi kabhie gham kat tepi pantai,,,sobsobsob!

No comments:

Post a Comment