Sunday, September 26, 2010

saye paham awak rase

kan dah pernah tego dulu? kau tak penah amek iktibar kan? tak penah paham bahasa ka? bila aku cakap jangan kacau, jangan kacau la, bila aku cakap jangan call, jangan la terhegeh-hegeh nak call jugak..kau memang selalu nak perhatian kan? kau selalu nak jugak aku layan kau bile aku cakap aku busy, huh! senang cerita kau memang tak paham bahasa,

kau memang jeles kan kalau aku senang? kau tak boleh tengok aku senang eh?, kalau aku senang sikit, mula lah kau nak macma-macam, kalau aku busy sikit , mula lah kau nak perhatian, bukan tak ada masa laen, kau mesti rasa tak pernah cukup kan apa yang aku bagi? huh?

kau nak aku luangkan masa ngn kau 24 jam, apa kau ingat aku nie tangan kanan kau? nak ada ngn kau setiap masa? kau tak boleh terima hakikat ka kita jaoh? kau nak aku ada dekat ngn kau, nak buat macam mana? cuba lah paham,

kau memang tehegeh-hegeh tak paham bahasa, ntah apa bahasa aku nak cakap lagi lah, suka nak menyusahkan orang tak kena tempat, suka nak buat orang rimas dan sakit hati tao tak? kau pernah pikir tak kalau aku nak tinggalkan kau sebab perangai kau neh?


No comments:

Post a Comment