Thursday, June 24, 2010

at last,,



memang dah lama dah tak tules-tules nie,,baru tadi tengok blog kawan and tgok aku ade nyer ade kat tepi,,tgok aku nyer dah 2 month ago,,dari dlu aku tules wat suke-suke wat bile tension je,,tapi sekarang ak rase nak tules lagi,,dlu ak tak punya ikutan,,sekarang ikutan ak ade,trima kaseh banyak2,,

dah lame kat umah buat aku pk ape yang ak nak sebenanye,,,ape yang aku nak jadi, ape yang ak nak buat,, ap yang aku nak beli,,ape yang aku nak tules,,huh,,aku tak tao nak tules ape,,macam-macam yang berlaku sebelom nie mcm tak boleh nak crite,,,

tapi,,aku rindu kawan-kawan aku,,,aku rindu semua moments yang kita sama-sama pegang tangan jalan selama 3 tahun,,aku rindu kawan-kawan aku,,dlu yang kita tak penah kawan rapat, tapi lepas nie kita mesti kawan rapat, sebab kau perlu aku and aku perlu kau,,,sebab kau kawan aku,, trima kaseh,,

bila dah habes belajar, kadang-kadang aku rasa nie la end aku,,,aku da tak boleh buat apa2,,ak tak tao nak buat apa2,,aku yang selalu belaja,,,balik umah bila cuti,,bila mula sekolah ak balik asrama,,sekarang ak dah xda asrama nak balik,,,ak kena buat smething,,,dalam hati mcam2 nak buat,,tapi aku tak leh buat semua,,,aku xda kuasa magik,,,sekarang aku kat umah ddok saje selalo mimpi nak umah besar, kreta besar,,ade bende leh tekan-tekan ak nak g mane (gps),,ade kolam renang sendiri,,tapi aku nak wat macm sunway lagoon,,nant semua orang boleh oliday kat umah aku,, ak nak ade kabinet baju macm j.Lo yang ade 20 compartment,,,ak nak ade koleksi kasut handbag n accessories ak sendiri, pastu nak bagi nama lala!sebb ak nak kaler meron semua,,hahahhahaha,,benda nie aku leh mimpi beminggu2,,tapi bila sedar, ak xda ap2,,,lepas nie ak kena keja,,baru tahu kau takkan dpat semua tu,, sebab duit kau kena invest untuk anak2,,huh, trima kaseh abah,,

aku rindu semua tentang yuzaini,,

No comments:

Post a Comment