Wednesday, December 16, 2009

macam bodoh aku off telefon buat ape bile buka balik tak de apa2 pon..buat ape aku nak perasan die care kat aku macam lebih sikit dari aktiviti die..buat ape aku nak rase special macam die boleh spent mase sekejap nak pujuk aku yang marah aku boleh consider skang tu jugak aku boleh pegi sane...macam tak ade ego langsung bile balas mesej die yang 1 satu je sedangkan time tu die tengah boring tu die mesej kau tuh..buat ape rase die nak pujuk kau sebab die baru bagi mesej satu je pastuh tak memberangsangkan pon ko nak cair balas baik2 gud luck pulak tuh..memang aku mengade2 macam tahi kuda tapi aku dah try nak slow down kan..tak boleh ke terima aku yang kadang-kadang terlepas perangai lama yang memang ada waktu kecik dulu...bila aku merajok marah aku rasa diabaikan macam aku bukan lagi girlfriend kau..patut ka aku rasa aku just perlu bila bosan sahaja..bila aku bersungguh dalam hubungan ini, aku rasa aku tepok tangan sorang2 je..mungkin kau kata aku tak memahami, tak paham langsung situasi kau yang sometimes nak jugak seronok dengan orang lain..aku ingat kau seronok dengan aku je, mungkin aku silap, aku tak seronok, macam orang lain lagi besh bagi kau....mungkin aku kene bagi masa untuk kau selepas nie..bukan aku segala bagi kau...

macam bodoh ke aku rase aku nak kau pujuk aku...

No comments:

Post a Comment